366 Days of Anime School Uniforms: Day 182/366 Kasimasi Girl Meets Girl

Day 182/366

Kasimasi Girl Meets Girl alien "lesbians"!

These are pretty cute honestly even though they have a huge yellow bow in your face and a stupid school crest. I like the style the red shirt is in. Looks great with the red skirt that has the one white stripe at the bottom.

Boys are plain but classy. Nice pants and a nice shirt. They wear a dark blue jacket that has the school crest on it like the girls too and I REALLY like that blue striped tie they wear. Just lovely!

Overall: Meh sure.

GD Star Rating
loading...

Poyopoyo Kansatsu Nikki 20

Father worrying about Moe is.... MOE!

He doesn't have to worry about Moe going to meet boys or anything though. She loves animals so much she has a huge network of friends that lets her know about awesome things like KITTENS and other awesome animals around the town! I bet once a cute young vet comes into the picture she'll find love! It's a perfect match for her. Only then is when poor father should start worrying about her! haha

Moe wondered off to see kittens with 2 coloured eyes like their mommy.

OH MY GOODNESS CUTE OVERLOAD!

HNNNNNNNNNNGGG!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

Moe has my face while imagining potential Poyo kittens. Holy freaking shit CUTE!!!

Moe's adventure out to see the 2 coloured eyed kittens leads her down the thoughts that maybe Poyo should mate! After all he'd probably be the best daddy cat of all and his kittens would be the cutest little round ball of kittens EVER. If those pictures above don't convince you of that I dunno what to tell ya. Holy crap it's cute overload. Little Poyo kittens in the palm of your HAND! I think I'm cumming just thinking about it...

Tsuchinoko are around BEWARE!!!

Hide does some Poyo math to calm Moe's worry.

 

 

 

 

 

 

 

Soft and squishy. So not snake like at all!

I dunno how this lady has survived all this time.

 

 

 

 

 

 

 

The neighbors from episode 14 appear once more randomly bringing back the fact that Poyo looks like the mythical fat snake Tsuchinoko. This time Moe is in a panic about it since she overheard the woman talking about it. Hide is excited that Poyo might get to fight such a beast and hopes he can look at it before Poyo does indeed kick its ass. While staring off into the yard, Hide watches Poyo walk by in the long grass. He suddenly realizes that Poyo is the Tsuchinoko! Much to his disappointment he assures Moe that Tsuchinoko doesn't exist but then he starts to write a story about the fabled beast with a Poyo twist of course. I kind of want him to finish that story so I can read it. It looks like it would fit in very nicely with that Folktales from Japan shows airing at the moment that more people should probably be watching!

So Hide starts up his Poyo fan fiction writing

Poyo fanfict I can get behind! <3

GD Star Rating
loading...

366 Days of Anime School Uniforms: Day 181/366 Alien Nine

Day 181/366

Alien Nine is about 3 young girls that must protect their school from aliens by wearing aliens!

We see the 3 girls wearing the above for most of the anime so I'm counting these. They look like gym school uniforms and they probably are considering we see a lot of the others wearing similar wear in the ova. I like how each girl has a different colour and that she shorts are pretty much spandex. I don't think little kids should have to wear spandex but honestly it works here and it's pretty funny too XD

Overall: I'll skip this one haha.

GD Star Rating
loading...

366 Days of Anime School Uniforms: Day 180/366 From Up On Poppy Hill

Day 180/366

From Up On Poppy Hill is another one of those typical Ghibli slice of life series that are old.

Same old same old here. But if they weren't the same old it wouldn't fit with the movies style so it works. Also some girls wear green or blue sailor ties instead of the red ones. I assume they are in a lower grade or well I dunno! I really like the look of the boy uniforms in this movie for some reason even if they are nothing different from the norm. I guess it's that crisp look and all. But then again maybe the difference is that they wear hats and we see them a lot. Classy awesome those hats are.

Overall: Mehhhhh.

GD Star Rating
loading...

366 Days of Anime School Uniforms: Day 179/366 Maburaho

Day 179/366

Maburaho is about magic and other boring crap.

Plain for boys but the girls have a pretty interesting uniform. The blue skirt is the most ordinary thing about it. I enjoy the purple poofy shoulder pad thing the shirt has going on for some reason. It's ugly but it's interesting. I also really like that the "tie" isn't really one we see a lot. It has a lovely green gem in the middle to keep it all together which looks pretty cute.

Overall: Meh.

GD Star Rating
loading...

Next Page »